اخبار امروز سرپل افغانستان - شصت نیروی امنیتی افغان در ولایت سرپل تسلیم طالبان شدند - درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان.

اخبار امروز سرپل افغانستان - شصت نیروی امنیتی افغان در ولایت سرپل تسلیم طالبان شدند - درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان.. به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در. آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان نیز پس از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز، به دست طالبان سقوط کرد. منابع محلی در شمال افغانستان اعلام کردند در حمله طالبان به ولایت سرپل یک فرمانده پلیس محلی و ۱۹ سرباز کشته. آخرین اخبار از سراسر افغانستان.

به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در. این ولایت در شمال افغانستان واقع شده و مطابق احصائیه ۱۳۹۹، ۶٢١٬٠٠٢ نفر جمعیت دارد که هجدهمین ولایت پرجمعیت افغانستان می‌باشد. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان. به نمایندگی از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به همۀ شما اطمینان می‌دهم که امنیت شهر کابل تامین است.

ولایت سرپل ویکی پدیا دانشنامه آزاد
ولایت سرپل ویکی پدیا دانشنامه آزاد from upload.wikimedia.org
بسم‌الله محمدی سرپرست وزرات دفاع افغانستان امروز در یک پیام به رسانه‌ها گفت: منابع محلی در شمال افغانستان اعلام کردند در حمله طالبان به ولایت سرپل یک فرمانده پلیس محلی و ۱۹ سرباز کشته. مشاور ارشد رییس جمهور افغانستان در امور روابط عامه و استراتیژیک می‌گوید که طالبان و شبکۀ القاعده یک هدف را دنبال کرده و هنوز هم روابط. منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آوا، منابع امنیتی سرپل افغانستان امروز یکشنبه اعلام کردند که ۱۰ مأمور پلیس و ۳ غیر نظامی بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در کنار جاده‌ای در بزرگراه شهرستان سوزمه قلعه این ولایت. خبرنگار «العربیه» در کابل گزارش داد، از ولایت سرپل، در شمال افغانستان خبر رسیده است که گروه طالبان پس از چندین روز حملات تهاجمی بر مرکز ولایت سرپل، در نهایت امروز وارد شهر سرپل شده است.

منابع محلی در شمال افغانستان اعلام کردند در حمله طالبان به ولایت سرپل یک فرمانده پلیس محلی و ۱۹ سرباز کشته.

منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان نیز پس از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز، به دست طالبان سقوط کرد. در 24 ساعت گذشته 101 شبه‌نظامی طالبان در عملیات. ولایت سرپُل یکی از ۳۴ ولایت افغانستان به مرکزیت این شهر سرپل می‌باشد. بسم‌الله محمدی سرپرست وزرات دفاع افغانستان امروز در یک پیام به رسانه‌ها گفت: وزارت دفاع ملی افغانستان امروز شنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: منابع محلی در شمال افغانستان اعلام کردند در حمله طالبان به ولایت سرپل یک فرمانده پلیس محلی و ۱۹ سرباز کشته. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. مقام‌های ارتش در منطقه شمال و شمال شرق افغانستان می‌گویند که رهبر داعش، معاون او و ده‌ها عضو دیگر این گروه در ولایت(استان) جوزجان به نیروهای امنیتی تسلیم شده‌اند. عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. ارزش پول افغانی در مقابل ارزهای خارجی امروز (شنبه، ۲۳ اسد). ارتش افغانستان از کشته شدن 6 کودک در پی انفجار بمب جاسازی شده در شهرستان سانچارک ولایت سرپل خبر داد.

به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در. خبرنگار «العربیه» در کابل گزارش داد، از ولایت سرپل، در شمال افغانستان خبر رسیده است که گروه طالبان پس از چندین روز حملات تهاجمی بر مرکز ولایت سرپل، در نهایت امروز وارد شهر سرپل شده است. منابع محلی در شمال افغانستان اعلام کردند در حمله طالبان به ولایت سرپل یک فرمانده پلیس محلی و ۱۹ سرباز کشته. سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید این ولایت در شمال افغانستان واقع شده و مطابق احصائیه ۱۳۹۹، ۶٢١٬٠٠٢ نفر جمعیت دارد که هجدهمین ولایت پرجمعیت افغانستان می‌باشد.

شهرستان کوهستانات در شمال افغانستان سقوط کرد اخبار بین الملل تسنیم Tasnim
شهرستان کوهستانات در شمال افغانستان سقوط کرد اخبار بین الملل تسنیم Tasnim from newsmedia.tasnimnews.com
مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. بسم‌الله محمدی سرپرست وزرات دفاع افغانستان امروز در یک پیام به رسانه‌ها گفت: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آوا، منابع امنیتی سرپل افغانستان امروز یکشنبه اعلام کردند که ۱۰ مأمور پلیس و ۳ غیر نظامی بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در کنار جاده‌ای در بزرگراه شهرستان سوزمه قلعه این ولایت. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. مشاور ارشد رییس جمهور افغانستان در امور روابط عامه و استراتیژیک می‌گوید که طالبان و شبکۀ القاعده یک هدف را دنبال کرده و هنوز هم روابط. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند. آخرین اخبار از درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰; به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در.

مشاور ارشد رییس جمهور افغانستان در امور روابط عامه و استراتیژیک می‌گوید که طالبان و شبکۀ القاعده یک هدف را دنبال کرده و هنوز هم روابط.

گزارش‌ها از افغانستان حاکی است کنترل شهرهای قندوز، سرپل و تالقان روز یکشنبه ۸ اوت (۱۷ مرداد) به دست گروه طالبان افتاده اما خطوط آنان در هرات شکسته شده است. به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در. بسم‌الله محمدی سرپرست وزرات دفاع افغانستان امروز در یک پیام به رسانه‌ها گفت: طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. مقام‌های ارتش در منطقه شمال و شمال شرق افغانستان می‌گویند که رهبر داعش، معاون او و ده‌ها عضو دیگر این گروه در ولایت(استان) جوزجان به نیروهای امنیتی تسلیم شده‌اند. طالبان 22 نیروی ویژه افغانستان را اعدام کرد. نبرد میان طالبان و نیروهای دولتی در کندوز به. ارزش پول افغانی در مقابل ارزهای خارجی امروز (شنبه، ۲۳ اسد). در 24 ساعت گذشته 101 شبه‌نظامی طالبان در عملیات. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. به گزارش ایرنا، «طلوع نیوز» افغانستان امروز یکشنبه به نقل از مقامات محلی سرپل اعلام کرد که در این انفجار ۱۰ سرباز ارتش و سه غیر نظامی جان باختند و سه سرباز ارتش نیز زخمی شدند. منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه.

این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. آخرین اخبار از سراسر افغانستان. نبرد میان طالبان و نیروهای دولتی در کندوز به. به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در. بسم‌الله محمدی سرپرست وزرات دفاع افغانستان امروز در یک پیام به رسانه‌ها گفت:

در حملات شبانه طالبان در سرپل 30 نیروی امنیتی شهید و زخمی شدند
در حملات شبانه طالبان در سرپل 30 نیروی امنیتی شهید و زخمی شدند from www.avapress.com
ذبیح الله امانی سخنگوی ولایت سرپل واقع در شمال افغانستان امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آناتولی در این خصوص اعلام کرد: خبرنگار «العربیه» در کابل گزارش داد، از ولایت سرپل، در شمال افغانستان خبر رسیده است که گروه طالبان پس از چندین روز حملات تهاجمی بر مرکز ولایت سرپل، در نهایت امروز وارد شهر سرپل شده است. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. عقب‌زدن حمله طالبان بر ولسوالی ناهور غزنی؛ چهار پولیس تنهایی مبارزه کردند. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. به گزارش ایرنا، «طلوع نیوز» افغانستان امروز یکشنبه به نقل از مقامات محلی سرپل اعلام کرد که در این انفجار ۱۰ سرباز ارتش و سه غیر نظامی جان باختند و سه سرباز ارتش نیز زخمی شدند. منابع محلی در شمال افغانستان اعلام کردند در حمله طالبان به ولایت سرپل یک فرمانده پلیس محلی و ۱۹ سرباز کشته. ارتش افغانستان از کشته شدن 6 کودک در پی انفجار بمب جاسازی شده در شهرستان سانچارک ولایت سرپل خبر داد.

به دنبال حمله طالبان به یک پاسگاه پلیس در منطقه «طغای خواجه» واقع در.

گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان نیز پس از مراکز ولایات جوزجان، سرپل، قندوز و نیمروز، به دست طالبان سقوط کرد. وزارت دفاع ملی افغانستان امروز شنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. طالبان موفق به سیطره بر اکثر مناطق شهرستان صیاد شده و با عبور از مرکز این شهرستان به شهر سرپل نزدیکتر شده. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. گزارش‌ها از افغانستان در روز یکشنبه ۸ اوت حکایت دارند کنترل دو شهر قندوز و سرپل، دو مرکز دو ولایتی به همین نام و نیز شهر تالقان، مرکز ولایت تخار به دست شبه‌نظامیان طالبان افتاده است. بسم‌الله محمدی سرپرست وزرات دفاع افغانستان امروز در یک پیام به رسانه‌ها گفت: عقب‌زدن حمله طالبان بر ولسوالی ناهور غزنی؛ چهار پولیس تنهایی مبارزه کردند. ارزش پول افغانی در مقابل ارزهای خارجی امروز (شنبه، ۲۳ اسد). ارتش افغانستان از کشته شدن 6 کودک در پی انفجار بمب جاسازی شده در شهرستان سانچارک ولایت سرپل خبر داد. ذبیح الله امانی سخنگوی ولایت سرپل واقع در شمال افغانستان امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آناتولی در این خصوص اعلام کرد:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook